English
Start Free trial

Inovatia si managerii IT, instrumente de crestere pentru firmele de avocatura

Inovatia si folosirea tehnologiei pentru eficientizarea proceselor din cadrul companiei a devenit o necesitate și pentru firmele de avocatura. Daca Financial Times vorbește despre ”creșterea rolului managerilor IT și a departamentelor operationale” și despre un trend ascendent in ce privește introducerea inovatiei si a instrumentelor tehnologice pentru transformarea firmelor de avocati, diferitele publicatii dedicate avocatilor puncteaza ca este necesar pentru ”avocatul viitorului sa aiba drept ajutor in desfașurarea activitatii de zi cu zi cel putin un instrument legal tech”.

Raportul Thompson Reuters Legal Department In-Sourcing and Efficiency Report din 2016 nota ca majoritatea marilor companii din domeniul Legal beneficiaza de beneficiul dezvoltarii departamentelor operationale, care aduc in companii solutii care ajuta la creșterea eficientei și ajuta avocatii sa nu mai piarda timpul cu sarcini repetitive care nu aduc un plus valoare companiei si ii ajuta sa petreaca mai mult timp cu clientii si dosarele importante.

Inovatia, asul din maneca companiilor care vor sa conduca

Un studiu publicat in 2018 de mai multe reviste internationale de profil puncta faptul ca firmele care nu inoveaza și nu imbratiseaza tehnologia vor deveni irelevante in urmatorii cativa ani, mai ales din cauza faptului ca multi dintre clienti au asteptari din ce in ce in ce mai mari de la partenerii de afaceri, inclusiv de la firmele de avocati, relativ la tehnologie. In plus, in randul firmelor de avocati a inceput deja procesul de tranzitie dintre generatii, iar noii lideri vin cu un bagaj tehnologic mult mai prezent și cu asteptari clare in ce priveste adoptarea tehnologiei.

Cum pot folosi firmele de avocatura inovatia? Sunt multe domenii in care aceste companii pot introduce tehnologia – atat in zona financiar-contabila (flux intern, facturare și incasare), cat si in aspecte de infrastructura si fluxuri interne – management de documente, managementul taskurilor, rapoarte de eficienta si profitabilitate, dar si knowledge management.

Descopera mai multe detalii despre acest subiect in articolul publicat de Biz Lawyer.

Dezvolta-ti firma de avocatura!

Alatura-te marilor case de avocatura care au ales solutia KeyVision!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

KeyVision PRO - Soft pentru avocati - Footer