English
Start Free trial

Noi functionalitati disponibile in KeyVision

Dezvoltam KeyVision impreuna cu clientii si partenerii nostri. Lansam noi functionalitati pornind de la cerintele utilizatorilor, asigurandu-ne ca toate acestea devin instant accesibile intregii comunitati KeyVision.  Cele mai noi dezvoltari acopera atat activitatile operationale, zona de configurari pe firma, cat si partea de raportare.

Calendar de activitati

Acum puteti vizualiza intr-o singura fereastra toate task-urile, facturile restante, termenele limita pentru proiectele in derulare, contracte care expira sau termenele de instanta. Le puteti identifica rapid in functie de culori: verde pentru task-urile proprii, albastru pentru termene tale de instanta, rosu pentru alerte, gri pentru restul.  Toate aceste activitati se pot edita direct din calendar, cu un singur click. Mai mult, se pot transfera de pe o zi pe alta printr-un simplu drag & drop, iar activitatile evidentiate in calendar pot fi insotite de o alerta vizibila pe homepage.  Ferestra „Calendar” permite vizualizarea activitatilor la nivel lunar, saptamanal sau zilnic. In plus, navigarea de la perioada curenta la cele anterioare sau posterioare se poate face rapid, cu ajutorul a doua butoane afisate in partea de sus a calendarului.

Task-uri

Puteti salva task-urile zilnice direct in KeyVision. Acestea se pot adauga din sectiunea „Configurare”, prin completarea informatiilor: nume task, perioada si tipul acestuia, responsabilul, clientul pentru care se desfasoara task-ul, termenul de realizare, starea acestuia si comentariile aferente. Odata salvat, acesta devine imediat vizibil in calendarul de activitati.

Alerte

Noi alerte sunt disponibile pe prima pagina din KeyVision. In acest fel, puteti vedea imediat task-urile urgente, contractele pe cale sa expire, termenele de instanta sau facturile neplatite. Mai mult, un simplu click pe alerta aduce in prim plan informatiile detaliate care stau la baza acesteia.  De exemplu, click pe alerta care anunta expirarea unui contract dechide pagina cu toate detaliile aferente contractului, cu posibilitatea modificarii acestora.

Noi rapoarte

Va punem la dispozitie o noua serie de rapoarte care va permit o monitorizare mai atenta a evolutiei firmei si a eficientei acesteia.

Tarif mediu orar

Acum aveti posibilitatea de a vizualiza un tarif mediu orar pe fiecare client in parte, dar si la nivel de firma. Avand la baza orele lucrate si facturile emise, acest indicator este calculat pentru intervalul de timp selectat de utilizator.

Neincasate pe interval de intarzieri

Acest raport poate fi emis la nivel de client sau de firma. Raportul afiseaza suma facturilor neincasate, impartite pe intervale de zile intarziere: 0-30, 30-60, 60-90, 90+. Puteti urmari evolutia acestui raport atat sub forma grafica cat si sub forma de lista detaliata.

Raport de activitate pe client

Raportul cuprinde situatia completa cu privire la activitatile derulate pentru fiecare client in parte. Intr-o singura pagina puteti vedea cine a lucrat, pe ce contract, pe ce proiect din contract, comentariile aferente, orele pontate si cele facturate. Informatia este astfel detaliata pana la nivel de activitate.

Top avocati pe luna precenda

Un nou grafic este disponibil in Tabloul de Bord. Folosind sagetile din stanga / dreapta puteti face comparatie intre topul avocatilor pe luna in curs si topul avocatilor din luna anterioara.

Avocatura vs. Consultanta

Aveti posibilitatea de a configura profilul firmei, schimband comportamentul general al aplicatiei. Alegand intre optiunile “avocatura” si “consultanta”, puteti alege intre functionalitatile specifice unei case de avocatura sau a unei firme de consultanta.

Rapoarte cu sau fara ore lucrate si facturate

Puteti stabili, pentru fiecare client in parte, daca rapoartele sau anexele de factura emise pentru acesta includ informatii despre numarul de ore lucrate sau cele facturate. Tot ce trebuie sa faceti este sa bifati sau sa debifati optiunile „ore lucrate” sau „ore facturate” disponibile in fereastra cu detalii despre client.

Facturarea simultana a mai multor proiecte

Am imbunatatit procesul de facturare astfel incat sa va permita includerea simultana a mai multor proiecte in factura, tinand cont de estimarea initiala si efortul real. Astfel, pentru fiecare client in parte, puteti alege sa facturati o singura data intregul efort sau sa emiteti facturi separate pe fiecare activitate in parte.

Estimarea orelor pe fiecare activitate

Acum puteti estima efortul aferent fiecarui contract, stabilind chiar si un prag pentru alertare. Astfel, de cate ori veti ponta pe respectivul contract, veti putea urmari raportul la zi cu privire la ore estimate vs ore pontate.

Securitate la nivel de utilizator

Aveti libertatea de a stabili daca toti utilizatorii sau doar o parte dintre ei au acces la datele aferente unui contract.

Dezvolta-ti firma de avocatura!

Alatura-te marilor case de avocatura care au ales solutia KeyVision!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

KeyVision PRO - Soft pentru avocati - Footer