English
Start Free trial

Migreaza la noul KeyVision PRO

Daca esti deja client KeyVision si te gandesti ca ai avea nevoie de mai multe functionalitati care sa te ajute in activitatea ta zilnica, migreaza la noul KeyVisionPRO. Citeste mai jos care sunt noutatile si beneficiile acestei aplicatii.

Modularitate. Cost control. Migreaza la noul KeyVision PRO!

In primul rand, noul KeyVision PRO este o platforma noua, dezvoltata de la zero, pe tehnologii actuale, gandita de la inceput pe un sistem modular. Acest lucru iti va permite, pentru prima data, sa ai control deplin asupra functionalitatilor pe care vrei sa le folosesti si platesti, precum si asupra utilizatorilor activi din contul tau. Astfel, versiunea standard din KeyVision ar fi echivalenta cu achizitia pachetelor Timesheet & Billing + Litigii, iar pentru versiunea Premium este nevoie sa includeti si addon-ul Performance.

Suplimentar, noul KeyVision PRO aduce in plus modulele de CRM (Sales & Marketing) si cel de Insolventa, ce pot fi adaugate ca module pentru a obtine cea mai buna configuratie.

Ce aduce nou modulul de Timesheet & Billing?

In noul modul de Timesheet&Billing am pus un accent mai mare pe agenda avocatilor. Tabloul de bord la login-ul in aplicatie include o vedere de ansamblu asupra agendei, avand ca sursa de date atat task-urile definite, cat si termenele de instanta, zilele de nastere ale contactelor proprii, intalnirile de business sau alte evenimente de companie. Calendarul poate fi vizualizat sub forma de agenda iar avocatii care au termene adaugate in calendar isi pot modifica detaliile direct din calendar.

Acum, task-urile permit mai multi responsabili pentru fiecare task, stabilirea unui deadline pentru un task, dar si crearea legaturii cu un dosar sau un proiect, comentarii, note si atasamente, precum si audit de modificari.

Am adus multe imbunatari in zona de configurare a proiectelor – regulile de facturare sunt acum mult mai flexibile si pot fi combinate, iar task-urile pot fi adaugate per proiect. De asemenea, am adaugat posibilitatea de a defini campuri proprii, istoric de discutii cu clientul si management documente.

Am introdus notiunea de contract de asistenta juridica, separat fata de proiect, unde se tine evidenta tuturor contractelor, cu statusul acestora, onorarii agreate si alte particularitati.

Am adaugat ecranul de imputerniciri – cu management complet al contractelor de asistenta juridica, al numarului avocatilor imputerniciti si tiparire a imputernicirii si contractului pe formatul Baroului Bucuresti.

Am adaugat posibilitatea de a genera documente direct din aplicatie, pe baza de template-uri, folosind datele deja introduse. Astfel, odata introdus clientul, contractul se poate exporta direct din KeyVision PRO, in Word, cu toate campurile precompletate. Aceasta functionalitate este disponibila atat la nivelul proiectelor, cat si a dosarelor de instanta (de exemplu, puteti sa generati intampinari din dosarul electronic).

Ecranul de cheltuieli permite acum si urmarirea cheltuielilor interne, alaturi de cele efectuate pentru client, la care poti fi folosite atasamente pe cheltuieli, impreuna cu un set de rapoarte aferent, care sa va ajute sa tineti costurile sub control.

Am simplificat adaugarea de timpi si permitem inclusiv duplicarea facila a acestora. De asemenea, am adaugat o functionalitate de cautare globala in aplicatie, dupa un client, numar de factura, dosar sau proiect.

In plus, am gandit aplicatia cu securitate avansata, bazata pe grupuri de utilizatori si drepturi oferite fiecarui utilizator in parte, in functie de proiectele la care este alocat.

Migreaza la noul KeyVision PRO! Ce aduce nou modulul de Litigii?

Modulul de Litigii a fost regandit total, pentru a permite definirea etapelor procesuale ca detalii ale unui dosar parinte. De exemplu, dosarul 123/33/2019 se defineste o singura data, cu datele aferente, iar in cadrul dosarului se adauga etapele gen fond, apel, recurs – fiecare cu termenele proprii.

In baza acestei configurari, KeyVision PRO va afisa un timeline al termenelor aferente tuturor etapelor procesuale, oferind astfel un istoric vizual al termenelor aferente tuturor etapelor procesuale, impreuna cu posibilitatea de a adauga multiple comentarii la nivelul fiecarui termen sau la nivelul dosarului. Suplimentar, se pot defini si urmari task-uri si documente la nivelul fiecarui dosar.

Am adaugat si o functionalitate mult ceruta – poti acum  sa-ti monitorizezi clientii actuali sau potentiali si sa fii informat in timp real cu privire la dosarele nou aparute. Vei fi notificat zilnic pe email, automat, fara sa fii nevoit sa faci pe detectivul. In plus, poti trimite notificari si catre emailuri externe firmei/echipei tale.

Toate datele sunt disponibile si sub forma unui tablou de bord, special definit pentru modulul de litigii, care include noutati, termenele de maine si din urmatoarele 7 zile, statistici privind distributia termenelor per instanta, client, avocat sau locatie si noutati insolventa.

Migreaza la noul KeyVision PRO! Ce aduce nou modulul de Performanta?

Noul KeyVision PRO a fost gandit inca de la inceput ca un tool care sa ii ajute pe avocati si pe partenerii din firmele de avocatura sa aiba o privire de ansamblu asupra evolutiei firmei lor inca de la primul click, totul intr-un mod foarte vizual si punand accentul pe date de preformanta.

Modulul de Performanta contine cele mai multe functionalitati. Le vom enumera aici doar pe cele mai importante.

In primul rand, am adaugat tablouri de bord(dashboards) separate pentru parteneri, sefi de practica sau responsabili de proiect. Astfel, fiecare rol va putea urmari evolutia practicilor si proiectelor de care se ocupa mult mai atent.

Tablourile de bord care au fost adaugate in noul KeyVision PRO sunt:

Tablou de bord – Date financiare  – care te vor ajuta sa afli care sunt practicile care performeaza mai bine si unde sunt problemele in ce priveste perioada de incasare

Tablou de bord – Per practica – te ajuta sa ai o privire de ansamblu asupra facturatelor, incasatelor si neincasatelor la nivel de practica, care sunt serviciile nefacturate per practica si ce practici nu iti aduc bani in firma

Tablou de bord – Per responsabil – iti ofera o imagine asupra incasatelor si neincasatelor in functie de responsabil si o situatie asupra serviciilor nefacturate per responsabil

Tablou de bord operational – care iti ofera o imagine completa la nivel de client si firma, la nivel de proiect si la nivel de utilizator. Vei putea avea date complete asupra a cat s-a lucrat, cat s-a facturat, cat s-a incasat, asupra eficientei, asupra orelor lucrate, a ratelor efective, a timpului lucrat pe proiecte interne. In acest fel vei putea descoperi care sunt proiectele care nu iti aduc bani, care sunt oamenii cei mai eficienti si vei descoperi care sunt cauzele pentru care ai verigi slabe in echipa.

In zona de revizuire timpi, ecranul este mult mai prietenos, permite actiuni globale si poate fi grupat dupa utilizator, proiect, client sau referinta. Totul pentru ca procesul de revizuire sa fie foarte facil. In plus, vei avea un feedback in timp real cu privire la valoarea serviciilor si valoarea finala de facturat, inclusiv la nivel de pontaj.

Modulul de Performanta aduce si un dashboard individual pe fiecare client, proiect si utilizator in parte. Poti astfel din cateva click-uri sa afli care este situatia unui anumit client, performanta sau profitabilitate unui proiect si eficienta si venitul total adus in firma de un avocat.

Suplimentar, permitem o alocare mult mai controlata a facturilor emise, pe practica sau per utilizator, tinand cont de anul in care s-a emis respectiva factura si perioada in care s-au introdus timpii. Putem inclusiv sa comparam valorile rezultate cu un target definibil la nivel de avocat, practica sau firma.

Ce aduce NOUL modul de CRM – Sales & Marketing?

Odata cu noul modul de Sales si Marketing (CRM) poti sa-ti salvezi acum toate contactele firmei, cu intregul istoric al acestora – la ce firme au lucrat, toate intalnirile cu respectivul contact, la ce conferinte l-ai intalnit, la ce evenimente organizate de tine a participat, ce ati discutat –  toate informatiile de care este nevoie pentru a tine clientul aproape.

In plus, acest modul va veni in ajutorul activitatilor de vanzare – aici vor fi organizate ofertele trimise catre clienti, cu tot fluxul aferent – cine a participat, ce fel de oferta s-a facut, feedback intern si extern, procent de castig si statistici pe oferte si altele. Tot aici se vor putea nota si conferintele, recomandarile sau free advice-urile oferite, pentru a avea o evidenta completa si corecta asupra tuturor acestor activitati de business development.

Acest modul ofera si functionalitati legate de marketing: aparitii media, colaborari si discutii cu reprezentanti media, managementul depunerii diferitelor oferte internationale, oferind si posibilitatea de a adauga statusuri si comentarii din partea echipei, urmarind evolutia dupa status, sursa si originator.

Poti inclusiv sa-ti definesti listele de contacte, ca de exemplu cadouri de Craciun, invitatii la diverse evenimente, directori de la firme de HORECA, fiecare cu status (invitat, confirmat, participat, etc) si comentarii individuale.

Migreaza la noul KeyVision PRO! Ce aduce NOUL modul de Insolventa?

Modulul de Insolventa este un add-on care poate fi adaugat atat la modulul de Litigii, cat si la cel de Timesheet&Billing, si va permite sa urmariti o lista de firme si sa primiti notificari automate in cazul in care apar in buletinul insolventei sau noutati din acest buletin. Aveti acces la informatii zilnice, impreuna cu continutul buletinului.

 

Vrei sa testezi functionalitatile KeyVision PRO? Inscrie-te folosind acest link.

 

Dezvolta-ti firma de avocatura!

Alatura-te marilor case de avocatura care au ales solutia KeyVision!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

KeyVision PRO - Soft pentru avocati - Footer